مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس یک فیلم ماجراجویی است

یوونتوس یک فیلم ماجراجویی است

دنی اعتقادش مبنی بر اینکه یوونتوس کیفیت مورد نیاز برای اینکه در هر 3 رقابت این فصل مدعی باشد را تصریح می کند. او که در ابتدای پیوستنش به یوونتوس نیز بر این مهم تاکید کرده بود،، حالا که 6 هفته از ابتدای فصل سری آ و دو بازی هم از لیگ قهرمانان گذشته است، این بازیکن برزیلی در مورد اعتقادی که دو ماه پیش با ما در میان گذاشته بود، محکم تر هم شده است.

 

آلوز که در آخرین مصاف اروپایی یووه برابر زاگربی ها موفق به گلزنی هم شده بود، اطمینام دارد که یووه کیفیت مورد نیاز را نه تنها برای ادامه ی موفقیت های داخلی که برای رسیدن به مراحل پایانی چالش قاره ایش دارا است. شماره ی 23 یوونتوس در گفت و گو با اسکای اسپرت ایتالیا در آستانه ی دیدار با امپولی گفت:

 

حد و مرزی وجود ندارد

 

من تنها می توانم حرف هایی که در اولین مصاحبه ام در اینجا مطرح کردم را تکرار کنم: یوونتوس تیمی فوق العاده است و می تواند با هر تیمی در اروپا مقابله کند. با کیفیتی که داریم انتظار می رود که بتوانیم در تمام رقابت ها به فینال برسیم و مدعی باشین و ما می توانیم قدم به قدم این کار را انجام دهیم. البته این آسان نخواهد بود، همان طور که قهرمان شدن در رقابت های داخلی نیست و پیروز شدن در تمام رقابت ها هم امکان پذیر نخواهد بود، اما این انتظاری است که شما از باشگاهی چون یووه دارید، با تمرکز مورد نیاز برای حفظ فرممان در طول کل لیگ را دارا هستیم.

 

چالش جدید، تمرکز همیشگی

 

سری آ‌ و لالیگا از چند لحاظ با هم متفاوت هستند، یکی از آنها این است که در ایتالیا تیم هایی که مقابلشان بازی می کنید، از لحاظ تاکتیکی بی نهایت منظم و آماده اند و در نتیجه همه به خوبی دفاع می کنند. موفقیت در لیگی به جز آنی که در اکثر سالهای دوران حرفه ایم بازی کرده ام برای من نوعی چالش به حساب می آید، اما من از آن بینهایت لذت می برم. می توانم بگویم که حتی وقتی وضعیت و تیم رقیب فرق کند، پست من در بازی یکی است: حتی اگر همه در حال دفاع کردن هستیم و جان می کنیم، که من تشنه ی چنین آزمون هایی هستم که در آن بتوانم شانه به شانه ی هم تیمی ها تا سرحد توانم بجنگم.

 

کیفیت جمعی

 

اگر همه ی عوامل را در نظر بگیریم، هر تیم باید ایده و فلسفه ی واضحی برای بازی در ذهنش داشته باشد، حتی اگر در برخی لحظات خاص در بازی یک حرکت فردی استثنایی که تنها بهترین تیم های جهان قادر به انجامش هستند بتواند این فلسفه را تعیین کند. به غیر از آن، فوتبال تماما یک ورزش گروهی است و نمی توانید از بازیکنان انتظار داشته باشید یک تنه بازی ها را ببرند.

 

یوونتوس، داستانی که الهام بخش است

 

اگر یوونتوس می خواست ژانر فیلم باشد، احتمالا نوعی فیلم ماجراجویانه می شد: از آن فیلم های الهام بخش که وقتی می بینیدشان دوست دارید دفعه ی بعدی که فرصت بازی دارید، کمی بیشتر مایه بگذارید. از باشگاهی مثل یووه همواره انتظار می رود که هوادارانش را با قهرمان در لیگ و انجام فوتبال خوب خوشحال کند و این فشار به انگیزه ی ما برای موفقیت اضافه خواهد کرد. این، در نهایت چیزی است که شما را به قله می رساند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: